Povabilo k oddaji ponudb: Dobava zemeljskega plina za mesec marec 2022 na odjemnih mestih
datum: 15. 02. 2022
Na podlagi Pravilnika o oddaji javnih naročil, katerih ocenjena vrednost je nižja od mejne vrednosti za uporabo zakona o javnem naročanju, št. 430-0001/2022-1, z dne 4. 1. 2022, ki ga je naročnik sprejel ob uporabi 2. odstavka 21. člena Zakona o javnem naročanju (Ur. l. RS, št. 121/21; ZJN-3B), naročnik poziva vse zainteresirane ponudnike, da oddajo svojo ponudbo.
Naročnik: Mestna občina Novo mesto
Predmet naročila: Dobava zemeljskega plina za mesec marec 2022 na odjemnih mestih iz priponke Povabilo k oddaji ponudb.
Merilo za oddajo javnega naročila: najnižja ponudbena cena
Pogajanja: ne
Rok za izvedbo naročila: od 1. 3. 2022 do 31. 3. 2022
Način in rok plačila: 30. dan od prejema pravilno izstavljenega e-računa, prilagojenega programu energetskega knjigovodstva naročnika
Rok za oddajo ponudbe: 16. 2. 2022, do 14.00
Način in kraj oddaje ponudbe: na e-naslova: mestna.obcina@novomesto.si in judita.pirc@novomesto.si z oznako »PONUDBA – ZEMELJSKI PLIN - MAREC, št. 354-0051/2021»
Ponudba mora obsegati:
- Ponudbo
- Ponudbeni predračun
- Izjavo o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu ponudnika
- Izjavo gospodarskega subjekta
Naročnik bo za izvedbo naročila z dobaviteljem sklenil naročilnico.
Dodatne informacije v zvezi z naročilom dobite na naslovu naročnika: mag. Judita Pirc (judita.pirc@novomesto.si; 07/39 39 222)
Naročnik bo obvestilo o oddaji naročila posredoval po elektronski pošti vsem ponudnikom, ki bodo pravočasno oddali ponudbo, zato morajo ponudniki v svoji ponudbi obvezno navesti elektronski naslov ponudnika.
nazaj