Inšpektor
datum: 23. 09. 2025
Rok za prijavo: 13. 10. 2025 do 23.59
Opis delovnega mesta
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom.
Zahteve za prijavo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja);
- najmanj 5 let delovnih izkušenj;
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga kandidat nima, ga lahko opravi naknadno);
- strokovni izpit za inšpektorja (če ga kandidat nima, ga lahko opravi naknadno);
- znanje uradnega jezika;
- državljanstvo Republike Slovenije;
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
- opravljanje nalog medobčinskega inšpekcijskega nadzorstva,
- vodenje postopkov in izrekanje ukrepov v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonu o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi,
- vodenje postopkov in izvajanje ukrepov v skladu z zakonom o prekrških,
- vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja,
- samostojno oblikovanje poročil o stanju na področju dela medobčinskega inšpekcijskega organa,
- vodenje predpisanih in internih evidenc s področja nadzora medobčinskega inšpekcijskega organa,
- nudenje pravne in strokovne pomoči,
- sodelovanje v projektnih enotah, odborih, medresorskih in drugih komisijah s področja dela inšpekcijskega nadzorstva organa,
- pomoč pri vodji organa pri oblikovanju gradiv ter priprave zakonodaje s področja dela inšpekcijskega nadzorstva organa,
- pomoč vodji organa pri oblikovanju gradiv ter priprave zakonodaje s področja dela inšpekcijskega nadzorstva organa,
- opravljanje nalog medobčinskega inšpekcijskega nadzora v skladu z določbami ustanovitvenega akta skupne občinske uprave,
- izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja,
- samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših in specializiranih nalog inšpekcijskega organa po navodilu nadrejenega.
Postopek prijave
Prijava na razpisano delovno mesto mora vsebovati:
- življenjepis,
- izjavo o izpolnjevanju pogojev, ki je priloga te objave.
Kandidat vloži prijavo (življenjepis in izjavo) v pisni obliki, ki jo pošlje na elektronski naslov: mestna.obcina@novomesto.si in sicer v roku 20 dni po objavi, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. V kolikor kandidat nima možnosti oddaje elektronske vloge jo lahko pošlje na naslov: Mestna občina Novo mesto, Urad za finance in splošne zadeve, Seidlova c. 1, 8000 Novo mesto.
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Informacije o izvedbi javne objave: Nastja Bučar, tel. št. 07/39 39 242.
Informacije o delovnem področju: Brigita Železnik, tel. št. 07/39 39 230.
Besedilo in prijavni obrazec
Izjava o izpolnjevanju pogojev
nazaj