vodilna slika

Inšpektor

datum: 23. 09. 2025

Rok za prijavo: 13. 10. 2025 do 23.59

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali najmanj visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja);
  • najmanj 5 let delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga kandidat nima, ga lahko opravi naknadno);
  • strokovni izpit za inšpektorja (če ga kandidat nima, ga lahko opravi naknadno);
  • znanje uradnega jezika;
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

  • opravljanje nalog medobčinskega inšpekcijskega nadzorstva,            
  • vodenje postopkov in izrekanje ukrepov  v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonu o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi,    
  • vodenje postopkov in izvajanje ukrepov v skladu z zakonom o prekrških,
  • vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja,                               
  • samostojno oblikovanje poročil o stanju na področju dela medobčinskega inšpekcijskega organa,                
  • vodenje predpisanih in internih evidenc s področja nadzora medobčinskega inšpekcijskega organa,            
  • nudenje pravne in strokovne pomoči,
  • sodelovanje v projektnih enotah, odborih, medresorskih in drugih komisijah s področja dela inšpekcijskega nadzorstva organa,
  • pomoč pri vodji organa pri oblikovanju gradiv ter priprave zakonodaje s področja dela inšpekcijskega nadzorstva organa,      
  • pomoč vodji organa pri oblikovanju gradiv  ter priprave zakonodaje s področja dela inšpekcijskega  nadzorstva organa,      
  • opravljanje nalog medobčinskega inšpekcijskega nadzora v skladu z določbami ustanovitvenega akta skupne občinske uprave,                                                                         
  • izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja,
  • samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših  in specializiranih nalog inšpekcijskega organa po navodilu nadrejenega.

Postopek prijave

Prijava na razpisano delovno mesto mora vsebovati:

  1. življenjepis,
  2. izjavo o izpolnjevanju pogojev, ki je priloga te objave.

Kandidat vloži prijavo (življenjepis in izjavo) v pisni obliki, ki jo pošlje na elektronski naslov: mestna.obcina@novomesto.si in sicer v roku 20 dni po objavi, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. V kolikor kandidat nima možnosti oddaje elektronske vloge jo lahko pošlje na naslov: Mestna občina Novo mesto, Urad za finance in splošne zadeve, Seidlova c. 1, 8000 Novo mesto.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Informacije o izvedbi javne objave: Nastja Bučar, tel. št. 07/39 39 242.
Informacije o delovnem področju: Brigita Železnik, tel. št. 07/39 39 230.

Besedilo in prijavni obrazec

Besedilo objave

Izjava o izpolnjevanju pogojev

 

 

 

nazaj