Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o javnih površinah Mestne občine Novo mesto
datum: 07. 05. 2024
Dolenjski uradni list 10 - 2024.
Na podlagi 233. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 44/22, 18/23 – ZDU-1O, 78/23 – ZUNPEOVE in 23/24) in 15. člena Statuta Mestne občine Novo mesto (Dolenjski uradni list, št. 14/19 – UPB) je Občinski svet Mestne občine Novo mesto na 13. seji dne 25. 4. 2024 sprejel
ODLOK
o spremembah in dopolnitvah Odloka o javnih površinah Mestne občine Novo mesto
- člen
V Odloku o javnih površinah Mestne občine Novo mesto (Dolenjski uradni list, št. 9/18) se šesta alineja 3. člena spremeni tako, da se glasi:
- člen
8. člen spremeni, tako da se glasi:
» (1) Javne površine se urejajo skladno z minimalnim standardom urejanja in čiščenja javnih površin.
(2) Minimalni standard urejanja in čiščenja javnih površin na utemeljen predlog občinske uprave s sklepom sprejme župan.«
- člen
V prvi alineji drugega odstavka 11. člen se za besedno zvezo »ki je« doda besedo »nujno«, tako da se prva alineja drugega odstavka 11. člen glasi:
»- pridobivati dokumentacijo, ki je nujno potrebna za nemoteno izvajanje gospodarske javne službe.«
- člen
V prvem odstavku 25. člena se za besedo »upravi« doda besedilo »v zvezi z izvajanjem javne službe«, tako prvi odstavek 25. člena glasi:
»(1) Strokovni nadzor nad izvajanjem javne službe opravlja občinska uprava. Izvajalec javne službe mora občinski upravi v zvezi z izvajanjem javne službe kadarkoli posredovati informacijo o poslovanju in omogočiti pristojnemu javnemu uslužbencu (v nadaljevanju: nadzorovalec) vpogled v poslovne knjige in evidence.«
- člen
Priloga odloka »Minimalni standard urejanja javnih površin« se črta.
- člen
Ta odlok začne veljati 15. dan po objavi v Dolenjskem uradnem listu.
Številka: 0007-2/2024
Datum: 25. 4. 2024
Župan Mestne občine Novo mesto Mag. Gregor Macedoni l.r |
nazaj