vodilna slika

Podsekretar za pravne zadeve v Uradu za finance in splošne zadeve

datum: 14. 07. 2025

Rok za prijavo: 8. 8. 2025 do 23.59

Tip zaposlitve: Nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom

Način zaposlitve: Polni delovni čas

 

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s šestmesečnim poskusnim delo in s polnim delovnim časom.

Izhodiščni plačni razred delovnega mesta je 28. plačni razred oz. 2.785,27 EUR bruto, pri čemer kandidat pridobi pravico do izplačila osnovne plače v vrednosti tega plačnega razreda postopno, na način iz 3. točke prvega odstavka 101. člena Zakona o skupnih temeljih sistema plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 95/24). Izbranemu kandidatu se ob zaposlitvi, ob upoštevanju zakonskih pogojev in ob soglasju predstojnika, lahko določi višji plačni razred od izhodiščnega plačnega razreda delovnega mesta.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) – smer Pravo ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) – smer Pravo;
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga kandidat nima, ga lahko opravi naknadno);
  • strokovni izpit iz upravnega postopka (če ga kandidat nima, ga lahko opravi naknadno);
  • znanje uradnega jezika;
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Naloge delovnega mesta

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog z delovnega področja urada;
  • pravno svetovanje organom občinske uprave in po potrebi drugim organom občine;
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog;
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv z delovnega področja;
  • samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv z delovnega področja;
  • vodenje projektnih skupin;
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah;
  • vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih na prvi stopnji in upravnih postopkih na drugi stopnji;
  • izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja;
  • samostojno opravljanje drugih nalog po navodilu nadrejenega.      

Na navedenem delovnem mestu bo izbrani kandidat opravljal zapisane naloge, predvsem pa priprava pravnih mnenj v kompleksnejših pravnih izzivih s področja civilnega, delovnega, kazenskega prava ter prava javnih naročil, sodelovanje pri pogajanjih in izvensodnemu reševanju sporov, pomoč in sodelovanje z občinsko odvetnico v sodnih postopkih, priprava vzorcev pogodb in pregled konkretnih pogodb in priprava internih pravnih aktov.

Postopek prijave

Prijava na razpisano delovno mesto mora vsebovati:

  1. življenjepis,
  2. izjavo o izpolnjevanju pogojev, ki je priloga te objave.

Kandidat vloži prijavo (življenjepis in izjavo) v pisni obliki, ki jo pošlje na elektronski naslov: mestna.obcina@novomesto.si in sicer v roku 25 dni po objavi, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. V kolikor kandidat nima možnosti oddaje elektronske vloge jo lahko pošlje na naslov: Mestna občina Novo mesto, Urad za finance in splošne zadeve, Seidlova c. 1, 8000 Novo mesto.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Informacije o izvedbi javne objave: Silva Vovko, tel. št. 07/39 39 220.

Informacije o delovnem področju: mag. Rok Hudovornik, tel. št. 07/39 39 254.

Besedilo in izjava o izpolnjevanju pogojev

Besedilo objave JN.docx

Izjava o izpolnjevanju pogojev.docx

 

nazaj